Arbetshelgen börjar nu

Om några timmar så ska jag ta bussen ut till jobbet, därefter så börjar en slitig helg- full av arbete. Lyckligtvis så är jag ledig nästa vecka. Veckan efter blir dock precis lika tung som den här, men allt går. Så länge som man vill och försöker så går allt.  Det kommer att bli ganska härligt att få arbeta ändå, personalen som jobbar helg med mig denna veckan är jättehärliga.

Framtiden kommer också att ordna sig, förr eller senare. Jag ska leta jobb inför hösten, helst timanställning samt försöka ta mig ut i världen, jag kan lika gärna se den nu som efter min utbildning. Jag vill inte vara borta allt för länge bara, en månad i taget räcker för mig. Jag har så mycket som jag inte vill sätta på spel, faktiskt.

Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0