Aha!

Har börjat läsa min nya bok, den verkar helt okej. Nåja, nu har jag bara läst en sida (eftersom jag är så trött och somnar med jämna mellanrum) men språket kändes jättebra, så jag hoppas att själva historien är till belåtenhet den också.

Nu sitter jag och bläddrar i Pause samt överväger att göra en kopp varm choklad. Tidningen är inte alls så intressant, tyvärr. Har bläddrat igenom några nummer innan och de har känts helt okej, men den här gången är jag för trött för att känna någon större entusiasm över artiklarna. Samt så har jag insett att jag inte är urtypen av tidningsläsande brud, jag uppskattar inte riktigt moderepotage med kläder över 1000-lappen, eller lyckoskriverier om C.Loves slarvigt skrivna blogg.

Nej, varm choklad var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0