Åh, attans

Min karl svarade inte när jag ringde. Igår hann vi int eheller pratas vid, för han kom hem sent (förmodar jag i varje fall) samt så var jag på fest i lördags och av någon underlig anledning så var han inte så sugen på att prata med mig då, hehe. jag udnrar verligen varför.

Jag erkänner att jag låter lite tofflig, men vad gör det egentligen? Jag är lycklig och längtar, det funkar fint för mig. Jag har även börjat att tråna efter någon liten resa. Tittade flygbiljetter till USA i slutet av Augusti, det gick inte på mer än ca 6000, så Suss.. Vad säger du om att få lite besök? Jag tänkte vänta en vecka (tills lön och antagningsbesked kommit) innan jag fattar mitt besult till 100% dock.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag skulle bli lyckligast i Nordamerika. Dock bör du inte ruinera dig, se till att du har råd med nudlar till hösten. Puss!

2008-07-09 @ 00:17:56
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0