Thank you India

Jag har precis ägnat 40 (!!) minuter åt att skriva ett långt och detaljrikt mail till Fia och Sussie. Jag hade äntligen bestämt mig för att ta mig i kragen och berätta för dem hur jag och Ola blev tillsammans. Vad tror ni att datorjäveln gör då? Jo, han stänger av sig själv (med ett föraktfullt skratt, ska jag be att få tala om.) Jag höll på att bli helt tokig. Men eftersom jag har begåvats med mer tålamod (eh...) än de flesta så bestämde jag mig för att pröva lyckan på nytt. Givetvis så hade min förbannade maskin, utsänd från helvetet, bestämt sig för att förstöra hela min kväll (samt hoppa på spillrorna) och startade om sig 4 gånger irad. Jag blev på måttligt bra humör.

Tack och lov för indiska mantran. Jag var nära på att slänga ut min tekniske ovän ut genom fönstret, men då börjar min ipod att spela Moola Mantra. Det går inte att vara upprörd när man lyssnar på indiska mantran, jag blir alltid lugn som en filbunke. Så, nu ska jag slänga mig upp i sadeln en gång till- mailet ska bli färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0