Duktig flicka

Idag har jag varit en duktig liten dam.
För det första så försov jag mig inte och kom i tid (!!) till mina föreläsningar. Alla tummar upp för den bedriften. Okej, jag erkänner att jag inte var så produktiv och att jag faktiskt somnade en gång. Jag försökte verkligen att hålla mig vaken, men det gick verkligen inte! Jag var så hutlöst trött idag, inte ens om en hel blåsorkester stått och spelat mig i örat så skulle de kunnat hindra mig från att slumra till. Jag såg till att köpa kaffe under rasten, jag ville gärna hålla mig vaken under räkneövningarna. Jag hoppas innerligt att min fysikföreläsare inte såg att jag somnade, det vore ju oerhört pinsamt.

Jag slutade redan vid 12 idag, så jag tänkte sticka till Norrtull och hämta en timrapport. Sagt och gjort, fröken hoppade på sin cykel och trampade allt vad hennes korta små stubbar till ben orkade. Inte för att jag hade bråttom direkt, men jag är så van vid att alltid vara stressad när jag cyklar så jag vet inte hur man cyklar sakta. Det sista var en lögn.

Jag fick fylla i min timrapport på plats och lämnade in den, förhoppningsvis så blir det lite klirr i kassan om några veckor. Det hade suttit som ett smäck, som man brukar säga. På vägen hem så gjorde jag dagens goda gärning också. Jag hittade en mobil på marken som jag skuttade iväg till polisen med. Så nu ligger den bland allt hittegods och väntar på sin ägare.

Nu ska jag äta och sedan ska jag ringa Adam och säga att jag kommit hem och är redo för fika.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Du är nog det sötaste som står på två ben (i otroligt snygga skor..) Fattar du hur mycket jag saknar dig när jag sitter och läser om dig varje dag. För du ska veta att jag är en av dina väldigt trogna läsare. älskar dig. Kram

2008-01-30 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0