Bröst..?

Jag skulle precis ge upp för natten då något som Civo sa plötsligt dök upp i huvudet.

Innan vi packade ihop för kvällen så pratade Civ om en kille som kanske skulle börja hänga med och latja med oss, men enligt Civs så var han inte så social. Grabbfan kläcker då den underbara kommentaren:
- Eh, Anni.. jag behöver låna dina bröst lite.
Han hade tänkt att jag skulle hänga med och snacka med pojkvaskern och locka honom till våra träffar med mina bröst! Första reaktionen var ett galet skratt från min sida, dels för att det var så roligt tänkt och dels för att jag aldrig skulle kunna locka någon med mina pinsamma ursäkter till tuttar. Fast, de är kanske inte så pjåkiga ändå, när allt kommer omkring. Mina bröst har blivit lockbete, inte fy skam direkt. Jag kanske borde be mina behag om ursäkt för alla skämt om hur obefintliga de är. En eloge till Civo också, för att han lyckas komma på de mest otippade strategier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0