Sova snart

Imorgon ska jag börja gå bredvid på jobbet. Ska dit på fredag också, sen ska jag avgöra om det är något för mig eller inte. Jag hoppas att det känns bra, jag behöver pengarna. Synd bara att jag egentligen inte alls har tid med det. Nåja, jag får väl försöka ordna det på något vis.

Kemin är helt hopplös nu, tenta nästa vecka och jagkommer gråta mig igenom dagarna fram tills dess och slita mitt hår. Det här kommer aldrig att gå.

Ola kommer på lördag, sent på lördag. Det känns lite jobbigt. Vi ses så sällan, det tär på mig. (inte på vår relation, för jag är kärare än någonsin, men det är jobbigt att längta så mycket.) Jag önskar verkligen att vi kunde träffas oftare, att jag inte tränade teater på helgerna, att han inte var i Umeå, att jag inte skulle behöva plugga så ofantligt mycket. Jag önskar att vi kunde få vara med varandra och hos varandra ungefär 100 ggr mer än vad vi kan vara nu.

Gud, jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0