Produktiv!

Nu ska jag snart kila in i köket och rota runt i kylskåp, frys och skåp för att hitta någonting att tillaga. Imorgon är det en lång dag, börjar halv 9 och slutar runt halv 5, det betyder att jag måste ha med mig lunch. I vanliga fall så brukar jag få panik på morgonen och tillaga en halvskabbig måltid samtidigt som jag äter frukost, men idag ska jag vara en duktig flicka. Det egentliga anledningen till att jag väljer att ta tag i lunchfixandet redan nu är inte riktigt så bra. Jag väljer att göra mat istället för att plugga matte. Jag har redan suttit ett par timmar, men om jag ska hinna med ifatt de andra i gruppen så måste jag verkligen ligga i, mycket mer än jag gjort den här veckan. Nåja, de har 2 veckors försprång, så jag har ingen panik för att jag inte hunnit med alla de tal som vi skulle ha gjort tills imorgon.

Idag försov jag mig som vanligt, men eftersom jag är en mycket effektiv kvinna så hann jag äta, tvätta håret, sminka mig, klä mig och laga mat på 25 minuter, vilket betydde att jag ändå hann till skolan i god tid. Trots att jag är så duktig på att hinna med mycket saker på väldigt kort tid så tror jag ändå att jag ska börja kliva upp ur sängen en aning tidigare, att stressa på morgonen kan verkligen förstöra hela min dag.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0