Lala-lördag

Igår skulle jag skriva ett inlägg, men min dator var inte alls med på noterna. Så jag får ordna det idag istället.

Just nu känns skolan som en enda utdragen plåga. Jag fattar absolut ingenting, vilket är ofantligt frustrerande. Jag har nog aldrig känt mig så dum i hela mitt liv. Det får bli råpluggande innan tentan känner jag.

Igår var jag ute med Frida & co. Det var underbart mysigt. Det var verkligen skitkul att vara ute och partaja med dem, jag har aldrig gjort det tidigare. Fast ni kan lite på att jag tänker göra det igen.

Idag så kommer Ola. Fast han kommer först vid 16-tiden och måste åka tidigt imorgon igen. Jag tycker att det är grymt jobbigt. Det känns lite som om det inte är någon mening att han kommer alls. Det kommer nästan bara att bli ännu jobbigare om han är här en liten stund.

Jag ska trösta mig lite snart genom att träffa Sandy på stan. Hon är en "ny" bekantskap som jag tror kan bli en riktigt höjdare.

Ajöss

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte trevligt i Fredags helt underbart att du följde med=)
Många tack=)
Får bli snart igen, säg bara när så ska jag kolla om jag kan.

Du får snart komma och hälsa på mig med så bjuder jag på mat=)
Stor kram och puss på nosen

2008-02-12 @ 01:53:07
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0