Kemi

Usch, usch, usch.
Idag har jag suttit och pluggat kemi sen 15.40 fram tills nu. Jag är fortfarande inte klar. Ytterligare 90 sidor ska läsas och understrykningspennan kommer att gå varm resten av kvällen. På torsdag är det tenta, vilket är ganska skrämmande. Jag är inte alls förberedd känns det som. Kan bero på att föreläsaren aldrig har hört talas om ordet "pedagogik".
Nä, här kan jag inte sitta och ödsla tid, jag måste fortsätta, annars kommer allt gå åt skogen.

Det blir massa jobb i veckan också. 8 timmar på onsdag, 9 på fredag och 13 (!!) på lördag. Det kommer kännas finfint när den lönen kan inkasseras.

Au Revoir!

Kommentarer
Postat av: Frida

Då hade det varit mysigt med en Anni i Prag=) Puss

2008-02-25 @ 21:25:22
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se
Postat av: Petra

Nämen hej gumman, såg din blogg först nu.. förlåt tröga mig..
nu läser jag dig jämt! Puss :)

2008-03-01 @ 17:39:48
URL: http://petrulus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0