Gräsänka

Nu har Ola åkt hem igen, snart ska han upp till Umeå och latja med de andra soldaterna. På fredag ska han ut i fält också, stackars krake, det lär vara lagom kul att sitta och uggla i ett tält vid den här tiden på året.

Igår var jag lite tjurig, fast efter att ha fikat med Sandy i ett par timmar så kändes livet oerhört mycket trevligare. Jag undrar verkligen varför vi inte fått tummen ur och träffats tidigare, hon är ju helt fantastisk. Det kommer bli mycket mer fikande med henne i framtiden, det kan ni skriva upp!

Tiden flög verkligen fram under vår fikastund. Jag trodde att gårdagen skulle bli lång, seg och tråkig tills Ola kom, men Sandy räddade verkligen min dag. Helt plötsligt var klockan 20 i fyra och jag var tvungen att gå hem för att träffa Ola.

Kvällen blev helt underbar, det var så härligt att få träffa och pussa Ola igen. Det var trist att han var tvungen att åka så tidigt igen men det var, trots mina tjuriga tankar igår, verkligen skönt att han kom hit. Jag längtar redan efter honom och efter nästa gång vi kommer att träffas. Förhoppningvis så kommer vi att kunna umgås lite mer då, vilket jag inte hade tackat nej till.

Nu ska jag kika runt lite efter billiga resor, jag vill ha sol, shopping och storstad. Synd bara att ekonomin vill ha vila.
Ajöken

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du kan följa med till Prag hade varit helt underbart!
Många kramar

2008-02-12 @ 01:51:00
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0