come on courage, teach me to be shy

Nu ska jag snart se på tv. Runt 25 mattetal har räknats, med stor framgång ska jag tillägga, maten har lagats (inga halvfabrikat så långt ögat nådde, det vill jag lova!) och fröken har försökt få tag på pojkvännen. Han är dock mer intresserad av att sova eller springa runt och fjanta i skogen, med sina grönklädda kompisar än att prata med mig. Kommer han hem och ska snacka vapen eller skog i helgen så får han sova utomhus, jag tänker kräva obegränsat med uppmärksamhet.

Imorgon är det lång dag, med lab och matte. Efter det så blir det träning med lilla föreningen och efter det så ska jag, Millan och Adam se på House! Jag är helt lyrisk över att tredje säsongen ska dra igång nu! Det kommer garanterat att få mig att bli nostalgisk och sakna gymnasiet, källarkollektivet, studentlivet och kärlekstrasslet som präglade livet då. House var bästa medicinen mot krossat hjärta, speciellt i kombination med de närmaste.

På tal om de närmaste.. Jag fick vykort från Sussie idag. Jag blev lycklig och lite ledsen, det var så oerhört länge sedan som jag träffade henne. Det är helt galet att hon är på andra sidan jorden och traskar omkring. Jag önskar verkligen att jag hade råd att hälsa på henne! Jag önskar iofs att jag hade råd att betala mitt labhäfte, min akrobatikavgift och min kåravgift också, men på något sätt så känns en resa till USA lite roligare att lägga pengar på. Tyvärr så kommer pengarna att läggas på de tråkiga sakerna istället.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0