Arg-Anni

Idag har jag haft en underbar dag, tyvärr så blev jag arg på Ola nu på kvällen. Jag har inte lugnat ner mig riktigt än, det som gör mig mest ilsken är det faktum att jag faktiskt inte visade hur irriterad jag blev. Vissa saker berättar man inte för folk, även om man själv tycker att de är komiska. Nä, irriterad var ordet. Jag vill inte att folk uppe i urskogen ska veta massa saker om mig som de inte alls har med att göra. Nä, jag tror nästan att jag ska smsa/ringa och säga åt honom att jag är lite butter och förväntar mig gottgöring i helgen (choklad, kakor, god mat är sådant som skulle få mitt hjärta att vekna.)

Fast jag blev väldigt glad när han ringde, och jag är väldigt glad för att jag har honom. Jag tycker om honom väldigt mycket, fast vi har väl inte riktigt lärt känna varandra totalt ännu, så vi kan inte varandras gränser helt. Jag antar ändå att det är charmen med det hela.

Förutom lite tjurande nu på kvällen så har dagen varit helt underbar. Jag började min torsdag med att ta mig till biblioteket för att plugga lite med Thilda. Det var väldigt trevligt, fast vi pluggade inte så mycket som det var tänkt. Vi blev nämligen lite distraherade av en bok om pingviner, apor och andra djur.

När klockan närmade sig lunch så cyklade jag ut till Adam och tillsammans så åkte vi till Alvesta, gick på intervju och sedan köpte han en vetelängd med vanilj. Vi slog oss ner på en bänk, åt kaka och pratade lite om Alvesta och allt annat som dök upp i skallen. Efter ett tag så åkte vi tillbaka in till Växjö igen. Vi drack lite thé och lyssnade på Di Levas "Miraklet", den är faktiskt rätt bra. Man blir lite varm i kroppen av att lyssna på Di Leva tycker jag. Inte för att jag är andlig direkt, men han verkar vara så kärleksfull. När vi tömt våra koppar så slängde vi oss upp på våra cyklar och började ta oss in till stan, vi skiljdes åt strax utanför centrum och jag stack hem för att byta om.

Jag slängde i mig en blodapelsin innan jag stack ner till akrobatiken. Jag var inte alls så peppad innan jag gick dit, men jag är så sjukt glad för att jag tog mit i kragen och släpade mig dit. Jag hade riktigt kul idag, jag fick testa att göra en flickflack för första gången. Jag fick passning av min tränare, men jag är ändå riktigt stolt.

Ojoj, nu ska jag se lite på tv och innan jag sover så ska jag ringa Ola, säga att jag längtar efter honom och berätta att jag är tjurigare än en femåring.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0