Utgifter, utgifter

I slutet av månaden så jublar alla arbetande damer och herrar, lönen hamnar på kontot och man känner sig lite friare. Tyvärr så kommer alla utgifter lagom till lönen. Den här månaden så blev det bra lön men också mycket som ska investeras i. Tågkort till Kalmar måste köpas och min dator skulle förmodligen komma imorgon också. I veckan så ska jag också köpa en garderob från Ikea, de har ju öppet i helgen också. Eftersom jag börjar plugga på måndag så måste jag köpa några nya block också. Pengarna ska ju helst räcka till att åka ner till Ola någon gång med... Jisses

Kommentarer
Postat av: ullis

Svar: det får du ta och göra. kika gärna in i min blogg för fler tips! ha en bra kväll=)

2008-08-28 @ 21:09:16
URL: http://ulley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0