Telefonen

Den har kommit! Den är hemma! Den är helt enkelt perfekt!! Lättm smidig och framförallt snygg. Med sin gräddvita basfärg och gulddetaljer så lyfter mobilden min glamourstatus till skyarna. Jag som annars hafsar runt i utslitna jeans och bekväma hoodtröjor får lite guldkant på tillvaron med denna skönhet. Eftersom jag inte tillhör skaran slösare så är det en ganska billig modell, men som ändå har massa finfina funktioner. Jag kommer garanterat inte att använda hälften, men smsa, ringa och lyssna på musik känns som tre funktioner som kommer nyttjas flitigt.

Snart ska jag ner på stan, en klasskompis från basåret kommer hit från Göteborg och hälsar på. Ska bli himla mysigt att få träffa henne och de andra igen, har tyvärr inte blivit så mycket med det efter att vi slutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0