Sicko!

Ikväll så ska jag och Fia titta på Sicko, ingen av oss har sett den förr så det här kan bli spännande. Speciellt eftersom vi bägge är så fulla av åsikter och tyck&tänk. Förmodligen så kommer en hel del upprörda känslor att bubbla upp till ytan, av spridda andledningar. Dels så kommer jag att bli upprörd av det jag ser, men förmodligen också över den starka vinklingen. Det kan bli lite för mycket i filmer av detta slag, men hey man ska inte säga något innan.

Har varit och eldtränat nu, det börjar arta sig. Hoppas att det går bra på föreställningen. Vi ska elda i en slottsruin under ett medeltidsbröllop, kan nog bli ganska häftigt. Det blir träning under hela veckan, så vi ska nog hinna sätta allt tror jag.

Har även hunnit prata med Ola två gånger, känns väldigt skönt. Trots att det är jobbigt att ses så sällan så är det urmysigt att längta lite efter varandra också. Speciellt när man har haft en underbar helg tillsammans. Den mannen gör mig verkligen salig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0