Pure happiness

Alltså, hur kunde jag tvivla på att min klippning inte skulle bli bra? Nu är jag hemkommen, med en smula eldigare frisyr. De rödorange slingorna passar perfekt till mitt blonda ruffs. Jag är så himla nöjd, hon fattade precis hur jag vile ha det och gjorde det snäppet bättre än vad jag förväntat.

Har varit och eldat, det gick ganska bra. Det enda tråkiga är att jag har megaont i ryggen efter att ha arbetat igår, måste ha sträckt mig eller överansträngt ena sidan på något vis. Har jättesvårt att röra mig och känner mig allmänt stel och klumig. Hoppas verkligen att det har gått över tills jag ska jobba på lördag.

Ringde precis till Ola, pratade massa mys och han ska nog ringa mig igen. Nu börjar det märkas tydligare att han är tillbaka uppe i Umeå för det blir knepigare och knepigare att träffas. Denna helgen så jobbar jag och nästa så är jag i Göteborg, eventuellt så kan jag åka ner på kvällen någon av dagarna. Annars så får vi träffas den 13:e istället.

Nu ska jag kika på min urtjusiga frisyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0