Penntrollet har vaknat

Jisses, ni skulle ha sett mitt hår när jag vaknade! Har haft hårspray i det och då blir det helt luftigt, mjukt och jättestort dagen efter. Jag fattar inte riktigt vad det är med mitt hår, för ingen frisyr håller sig, oavsett hur mycket jag sprayar, donar, fixar (limmar, hehe). Den enda gången som jag lyckades behålla min volym var i Kina, deras megaspray var inte av denna värld. Tyvärr så är det slut nu...

Nåväl, jag har en frisyr som ärn en blandning av popfrilla och penntrollsruffs, inte helt ocharmigt om jag får säga det själv. Håret har en kalasmysig konsistens, men jag borde kanske tvätta ut de överblivna sprayresterna innan jag sticker nosen utanför dörren, satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0