Ompysslad och nöjd

Nu har jag pysslat om mig själv nästan hela förmiddagen. Om en timme går mitt tåg och sedan blir det full rulle. Först Ikea och sedan hem för att gå och eldträna. Det är mindre än en vecka innan vi packar bussen och drar till Göteborg för att uppträda. Ska bli så himla roligt!

Nu på förmiddagen så har jag pysslat lite med håret, tagit ett långt, varmt bad med badsalt och mangotvål och sedan målat naglarna. Känner mig fit for fight nu, haha. Ska snart göra något att äta och sedan göra mig klar för att åka. Måste lägga fram ombyte till träningen, blir tight mellan Ikea och eldningen, så det är snabbt hem och byta om när jag har tittat klart på möblerna.

Det blir nog till att sova tidigt ikväll, kanske ska se lite på en film och studera kartan över Kalmar så att jag hittar imorgon, hehe. Nu ska jag samla ihop mg och göra något nyttigt. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0