Nytt hår, nya möjligheter

Nu har lönen kommit och med den kommer planer på förändring. För det första så ska lite hår kapas och lite slingor göras - tror jag. Har hittat en frisyr, gjort om den lite och ska se om min frisör fattar vad jag menar och om det är möjligt att genomföra. Annars så får vi klura ut något gemensamt. Just nu så är ju mitt hår bara en fånig ursäkt till frisyr. Ska bli skönt att våga visa sig i nedsläppt hår bland folk. Fast karln tycker ju om mig i utsläppt redan nu, men sen så gillar han mig bäst nyvaknad, ruffsig och grådaskig så han har ingen egentlig talan.

Idag ska jag också gå förbi datoraffären och muttra över att de inte har hört av sig, därefter blir det eldträning. Om jag är klar innan eldträningen börjar så ska jag kila in på second hand och kolla runt lite. Imorgon så ska jag försöka att åka till Ikea och sniffa upp en snygg garderob eller klädhängare. Trots att jag slänger, skänker och stuvar undan kläder så är ALLTID min klädstång överfull och det är knökigt och bökigt varje gång jag ska plocka fram ett plagg. Lösningen måste ju vara mer förvaring?

Nej, en timme till klipptiden. Nu måste jag rappa på, först och främst så ska jag bli av med min hicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0