Nervig

Jag måste pinsamt nog erkänna att jag är nervös, tänk om min frisör inte alls fattar vad jag menar med min risyr. Eller bara suckar och tänker att jag är korkad för att min tilltänkta friss är alldeles för komplicerad eller inte alls skulle passa mig. Eller tänk om den blir skitful? Fast ja, det oroar mig inte så mycket, det är ju bara hår. Skiten växer ju ut igen, så jag är inte så jättenojig över det. Värre är det verkligen om hon inte alls förstår hur man ska göra eller om hon missuppfattar och slingar för mycket att mit svall. Om allt bara går fel. Hehehe, jag målar inte alls fan på väggen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hörrö, är du otrogen mot mig! Wtf! :P

2008-08-27 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0