Nedräkning

Jaha, så var det tisdag igen. Det betyder att jag ska gå och jobba i övermorgon. Tråkigt nog så är jag inte alls på humör, jag vill bara krypa ner under täcket och gömma mig för hela världen. Ska jobba ytteligare en vecka, har sista arbetsdagen den 23/8. Därefter ska jag vara ledig fram till 1:a september, då jag ska ta tåget till Kalmar och kliva in på deras högskola. Jag har (nästan) beslutat mig för att ge deras Biomedicinska analytikerutbildning en chans. Förhoppningsvis kan jag bli nedflyttad till Malmö senare, eller komma in på en annan utbildning till våren.

Jag saknar grundskolan, den var ta mig tusan trevlig. Kanske inte för att jag trivdes som fisken i vattnet med alla som jag gick i grundskolan med, snarare för att det var ganska behagliga lektioner. Och framförallt för att man fick färgpennor och kritor!! Jag saknar verkligen att få sitta och kladda händerna fläckiga med kritorna då man skulle färglägga framsidorna på sina arbeten. Ah, grundskolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0