Morgonstund

Igår skickade jag efter en ny telefon, som bekant, givetvis så började min gamla att fungera bara ett par timmar senare. Jag och teknik alltså... Vi är ingen vidare kombination. Nåväl, det ska faktiskt bli skönt med en ny mobil, för det behövs trots att den gamla har återuppstått.

Ska snart iväg till tåget, lite tänder ska borstas och några trasor ska slängas på kroppen, jag är inte alls på humör för att jobba. Har varit ganska nere ett tag, som jag nog påpekat för nån dag sen. Hängigheten sitter i, jag är så långt från på topp som man kan vara. Går mest omkring och är trött, ledsen och lite orolig. Trist nog så vet jag inte varför jag är så här, vad jag är ledsen över, vad jag är orolig över och varför som jag är trött. Jag är ganska överkänslig och reagerar på minsta sak, så om någon råkar säga något som kan misstolkas så blåser jag upp den 1000 gånger. Jobbig brud att umgås med, liksom.

Måste kila nu, skriver kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0