Månadsdagar och arbetsdagar

Idag har jag och Ola månadsdag, som traditionen bjuder så varken firar vi den eller umgås, haha. Vi lyckas alltid pricka in att vara ifrån varandra på dessa dagar.

Idag har jag haft första arbetsdagen på 1½ vecka, det gick relativt smärtfritt måste jag säga. Var faktiskt ganska roligt att vara tillbaka med barnen och arbetskompisarna. Vi ska nog gå ut någon kväll allihop som jobbat i sommar. Kommer att bli jättemysigt.

Efter jobbet skulle det bli träning, men jag slutade så sent så att jag hann nte träna något. Kom förbi och umgicks en stund och sedan cyklade jag hem.

Nu ska jag prata lite med Ola på msn och sen ska jag sova, lång dag imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0