Magkurrande.

Magen är hungrig, inget ovanligt direkt. Jag är i akut behov av att inta något gott, mättande och helst onyttigt. Samtidigt så pickar mitt nytto-hjärta hårt innanför revbenen, något säger mig att jag borde tänka på nyttig mat och ignorera mina fettsuktande smaklökar.

Jag borde också ringa min telefonbank och be en stilla bön om att jag har lite slantar kvar på mitt konto, jag är nämligen enormt sugen på att spendera mina surt förvärvade pengar. Det är ju snart lön och de pengarna kommer att brinna snabbare än satan, en ny dator måste köpas och ett tågkort ska införskaffas. Det är synd om fattiga Anni, därför så vill jag tröstshoppa.

Kommentarer
Postat av: anneli

då är vi 2 som är hungriga då

2008-08-25 @ 15:53:36
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: anneli

Det där var tvätten efter 7 st tror jag, sen har jag några syskon till ;)

2008-08-25 @ 19:40:15
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0