Lönefördelning

Nu börjar jag fundera på hur den inkommande lönen ska fördelas. Fakta är att jag måste fixa en ny dator, just nu så strejkar hälften av alla mina tangenter, vilket innebär mycket klippa, klistra och kopiera. Jag vill även fixa frillan lite, så ett besök hos en frisör hade suttit som en smäck. Får man slösa så mycket pengar av samma lön?

Har pratat med Ola samt lite vänner över msn och telefon, så nu är jag på bättre humör. När jag ringde till Ola så verkade han fått det lite bättre och lite mindre att göra, så det var goda nyheter. Förhoppningsvis så ska vi ses till helgen, verkligen något att se fram emot.

Kvällen avrundas som vanligt med lite Campari och tv-tittande. Det är ganska skönt att vara lite vuxen och få göra sådana saker. Imorgon så blir det förmiddagspass på jobbet, under eftermiddagen så hoppas jag på att kunna få hämta ut min nya mobil. Med lite tur så ska den ha kommit fram och vara klar för uthämtning, jag är så fruktansvärt peppad - prylgalen som jag är. Dock så är det ingen superdundermegalyx-mobil, för det har jag inget intresse av att skaffa. Jag ville ha en snygg och praktisk - gärna med musikspelare. Den jag köpte uppfyllde alla mina krav. Ska visa upp den sen när den har anlänt.

Nej, nu kallar de halvkassa deckarna på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0