Klänningar och ledighet

Idag och igår så har jag varit ledig, skönt som tusan. Imorgon så blir det arbete igen, fast bara ett par timmar på kvällen, men det blir OB, så det är finfint. På lördag ska jag också jobba, sen direkt ner till Ola. Egentligen så skulle jag vara klar med jobbet efter det, men har fått två nya tider i nästa vecka, vilket känns jättebra. Jag hoppas på att bli inringd lite under hösten.

Ledighet brukar resultera i dåliga vanor, så även denna gång. Jag har sovit hos Fia två nätter så vi har varit uppe sent och ätit onyttigt. Fast igår lyxade jag till det och åt grekiskt på kvällen. Träffade två gamla klasskamrater från basåret och vi gick ut och åt. Jag tog en veg. tallrik med grekisk sallad, vindolmar, spenatpirog, fetaostpirog, tsatsiki och stekta potatisar. Förstår ni hur mätt jag var sen??

Idag har ytterligare slantar fått rulla. Jag gick en runda på stan och hittade en söt klänning på rea inne på Gina tricot. Nu har jag två blommiga klänningar i min ägo, det är kalas ju. Sen gick jag och beställde tid hos frisören. Skönt att få nått annat än en fånig ur´vuxen page. Jag ser verkligen skittöntig ut just nu.

Kom ju på att jag lovade att visa mobilen med. Så här kommer den:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0