Jobbat och tjatat

Av någon anledning så blir jag alltid aktiv i diskussioner och ska salutera ut min åsikt. Nu har det diskuterats vilt inom eldföreningen, givetvis så måste jag låta min stämma bli hörd, mest för att jag inte gillar att alla håller med utan eftertanke. Istället för att rannsaka sig själv, fundera på varför man gjort som man gjort så håller man med, utan att erkänna att man själv varit delaktig. Jag vill skapa nya vinklar, att något blivit snett innebär inte att allt är fel. Anyway, jag ska inte tjata om det.

Skulle mailat Sussie, men jag ber om ursäkt. Min dator fungerar dåligt och min tumme har fastnat i en obscen öppning. Ska maila dig på söndag för imorgon är det jobb, jobb, jobb. Men i utbyte så lovar jag ett saftigt svar med mycket detaljer.

Har arbetat idag, hade kvällspass. Ganska roligt, men ändå rätt tungt. Alla barnen är inne den här helgen, så det är hög ljudvolym och mycket att hålla koll på. Imorgon så blir det tidig morgon, men det ska bli roligt. Vi ska på utflykt så jag ser faktiskt fram emot arbetsdagen.

Nu ska jag se på OS, haha.

Kommentarer
Postat av: Sussie

WEAK gets stronger with an Anni! :)

2008-08-23 @ 18:28:53
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0