I en annans säng

Imorgon ska jag krypa ner i Olas säng och bara njuta. Under de första nätterna den här veckan så har jag sovit på de mest underliga ställen. Två nätter tillbringades i en soffa, bekväm men tyvärr så var de jag delade rum med alldeles för högljudda. Viskande, småtjabbande och deras oförmåga att vara tysta fick mig att ligga sömnlös i evigheter. en av nätterna spenderades ute i det gröna. Närmare bestämt under ett träd med förbannat massa myror i närheten. Sällskapet var dock bättre, de hade i varje fall vett nog att hålla käft. Ironiskt nog så var jag pratglad som satan just den kvällen, så jag störde nog dem en smula. Sista kvällen spenderades i min dagbädd, i vilken jag sov bäst. Ikväll ska den nyttjas igen, men imorgon så kommer jag att somna som en prinsessa. Olas säng och sällskap är bästa sömnpillret för min del.

Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0