Hemma men ändå lika högljutt

När jag kom hem efter jobbet så insåg jag att det skulle bli minst lika galet och skränigt som på själva arbetet. Det var en förfest i full gång och onyktra människor trängdes i kök och andra utrymmen. Nåja, ska bara juobba till 17 imorgon, så jag står nog ut med att få lite för få timmars sömn ändå.

Ska prata litemed Ola senare ikväll, han hade lite annat för sig nu ett par timmar, men jag lär väl vara vaken ett tag till... I varje fall tills förfesten börjar att röra sig ut till någon krog, så det blir lite tyst och lugnt. Tur att jag är ledig 1½ vecka efter imorgon...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumd, vem har gjort din blogg design? Puss

2008-08-03 @ 16:38:00
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0