Handla och packa

Nu har jag prickat av punkt 1 på min lista. en kvällstur inne på Konusm resulterade i lite bröd, smör och andra nödvändigheter. Känns lite jobbigt att handla sådant nu, nästan en smula onödigt. Jag jobbar mellan 8 och 21 imorgon, så jag kommer inte hinna göra av med så mycket, på söndag börjar jag kl 8 och åker till Oskarshamn efter jobbet. Därifrån blir det färjan till Visby och sedan kommer jag vara där till torsdag. Brödet och mjölken kommer nog inte att må så bra när jag kommer hem sen på torsdag eftermiddag, det är ju nästan en vecka dit. Samtidigt så var ALLT slut, så jag var tvungen att handla ikväll, kan ju inte gärna hoppa över frukost och kvällsmat imorgon och söndag.

Kvar att göra ikväll är först och främst att packa. Imorgon kommer jag att vara helt utpumpad efter 13 timmar på jobbet, så det är inte ens att tänka på att skjuta upp det. Men samtidigt... sängen lockar. Egentligen så vill jag titta på flygbiljetter till USA också, men jag antar att jag får hålla mig lite till. Kanske hinner Sussie kolla upp om ett besök i början/mitten av september går an till dess.. Hoppas att hon förstår min pik.

Nej, nu ska lite kläder, handdukar, lakan och liknande tryckas ner i min bag. Sen blir det tandborstning för hela slanten.

Natti

Kommentarer
Postat av: jayne

Jo då....finns dagar då man är trött... hi hi

Jag trivs bra..men ska läsa vidare i höst...på distans.

När jag blir "stor" vill jag bli speciallärare..eller ngt.

2008-08-01 @ 23:33:53
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag fattar piken. Det går nog bra... vem säger nej till två sexiga svenska brudar i sitt hus, liksom?

2008-08-01 @ 23:57:26
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0