God morgon, everyone

Idag ska jag få tummen ur och visa upp klänningen som jag sydde. Ni kan ju gott få spana in resultatet, trots att axelbanden ska kortas och klänningen ska sys in, pyttepyttelite. kom gärna med förslag om vart jag ska placera ett broderi. Tror att det blir en drake eller något liknanade, har sett några skisser från fynd. Hehe, nörden i mig jublar och hoppar jämfota.

Så, idag ska jag till Ikea. Kommer att bli riktigt trevligt. Har inte varit där på evigheter och nu har jag lite planer på vad som måste köpas. Idag är också sista dagen innan allvaret börjar d.v.s skolan! Jag kommer att vara jättenervös imorgon! Hallå, jag hittar ju inte i Kalmar, jag kommer aldrig att kunna finna högskolan! Hoppas att klassen är okej och att kurserna är intressanta. Man vet ju faktiskt inte hur länge jag kommer att gå där.

Idag ska jag skicka iväg mitt CSN-brev också, samt betala kåravgift + högskoleprov. Ska även rota upp kurslitteraturen på någon hemsida. Det brukar vara billigare att köpa över internet än i bokhandeln. Hur som helst så kommer det nog att vara svindyrt, av någon anledning så ska de stackars studenterna punga ut med en halv förmögenhet på böcker. Nåväl, man måste ju ha dem så det är bara att bita ihop och le.

Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0