God morgon!

Så,  nu är det arbetsdag igen. Sitter just nu och myser i soffan i min pyjamas och försöker ignorera det faktum att min buss går om 2 timmar. Borde egentligen klä på mig och fixa med en macka att äta på bussen, men latheten har ännu en gång vunnit över mig. Ska bli ganska trevligt att jobba idag, som det oftast är. Ska sluta vid 20.45 så jag hoppas att det går någon buss runt 21 så att jag slipper att vänta på tåget som rullar in 21.40, tråkigt att vänta nästan en timme.

Så fort jag fått på mig några paltor så ska jag gå ner på stan och kika lite på en ny dator, lönen kommer ju att trilla in imorgon så det blir spenderingsvecka. Därefter så kommer jag att vara fattigare än en kyrkråtta, men det gör mig inget alls. Bara jag får en fungerande dator, klippa mitt hår och pengar tilol tågkort så kan jag leva på smulor sedan. Tja, jag hoppas ju också att jag har råd att åka ner till Ola ett par gånget med.

Egentligen så är det eldträning idag, men jag missar den eftersom jag jobbar. Ska ta igen det imorgon då vi har träning innan föreställningen utanför Gbg. Det är bara 1½ vecka kvar tills dess, nu måste vi verkligen jobba på. Förhoppningsvis så blir den lika ball som förra gången.

Nej, toa, tandborstning och påklädning står på schemat. Tills vi ses igen s¨å bjuder jag på en bild från förra eldshowen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0