Förresten..

Jag får nog min dator! Tydligen så skulle den vara på väg in till butiken. De trodde att den skulle komma in i början av nästa vecka, så sen kommer jag verkligen att sitta bänkad, och glo ögonen fyrkantiga, framför datorskärmen. Jag får bara se till att hålla i pengarna så att de finns kvar när skönheten kommit frma och ska betalas.

Pojkvännen är på väg hem, tyvärr så ska vi inte träffas i helgen. Jag jobbar och han ska ju få tid med änner och familj utan mitt sällskap. Nästa helg är jag i Göteborg, så vi satsar på den 13:e, därefter så får vi se. Tydligen så skulle det bli mycket övningar och mycket helgtjänst sedan, inte något vidare enligt mig. Jaja, det kommer nog att lösa sig till det bästa tror jag.

Och på tal om klänningen, den är nog snarare lejongul än solgul. Ursäkta min okunskap i de gula nyanserna. Haha.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0