Fia och förstörelsen

Nu är det exakt som det var "back in the days", Fia är här och förstör mitt liv, haha. Vi har precis sett på I am Sam och gråtit tårkanalerna snustorra. Nu letar hon efter en ny rulle och jag har bänkat mig framför tv:n. Vodka och läsk har plockats fram för att påminna oss om hur det var förr, då vi satt i en sunkig källare och bälgade vin. Att avrunda veckan med lite smygfestande i vår snackduo är det bästa som finns. Jag som håler mig i skinnet mer än en normal 20åring älskar att busa till det med lite olydighetsdrickande en söndag.

Tråkigt nog så längtar jag efter Ola. Distansförhållande är inte någon höjdare när man är långt borta från varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0