Fattig men rik

Idag trillar lönen in... och ut. Men oj, det ska bli så skönt att få se summa på sitt konto. Jag ska ju spendera dem på välbehövda saker också, så jag behöver inte känna något dåligt samvete. Backupen på mitt andra konto ligger ganska stadigt och jag tror nog att jag ska överleva ytterligare en månad. Känns ganska skönt om jag får säga det själv.

Jag hoppas verkligen att de ringer om min dartor idag, gick ju hela dagen igår utan att de hörde av sig. Så himla lång tid kan det väl inte ta att kolla upp? Eller? Jag ska kanske vara tyst, jag vet ju inget om hur det går till. Nåväl,jag blir lycklig om jag får veta idag och speciellt om svaret är positivt.

Idag händer ju också det som jag tjatat i en evighet om: Min klippning!! Nu när den närmar sig så börjar jag att bli nervös. Jag vill liksom inte ha håret uppklippt, men vill ändå ha lite olika längder... Hur tusan ska jag lösa det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0