Ett oväntat besked

Idag loggade jag in på studera för att leta efter kurser som hade restplatser. Andra antagningsbeskedet hade ramlat in och det visade sig att jag har blivit antagen till Biomedicinska analytikerprogrammet i Kalmar. Min haka trillade ner till knäna. Detta var helt oväntat, vad i hela friden! Nu har jag ställt in mig på att arbeta och resa till hösten, plötslivgt så måste jag överväga ett annat alternativ. Det är en smula snurrigt i huvudet just nu.

Imorgon ska jag ner till Ola så då kan vi prata om det hela och så kan han hjälpa mig att bestämma mig. Jag är ju urdålig på att ta beslut på egen hand. Nåväl, ikväll är det stadsfest och jag borde ge mig ut i folkmassorna (som de andra i min ålder) men jag har inte riktigt energi nog till det. Visby var ganska partytätt det också,  medeltidsveckan är en enda lång festlighet. Nog för att jag inte hinkade i mig alkohol eller dansade på borden. Snarare så myste jag i gravarna med vänner och var endast på krogen en kväll.

Nej, nu ska jag se på tv och slappa.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag tycker Kalmar låter superbt!

2008-08-10 @ 05:38:42
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0