Doctor Sweetheart

Nu ska jag och Fia titta på favoritserien sen gymnasietiden- Doktor House. Jag blir till mig i trasorna över tanken på att få vältra mig i hans dåliga humör, komplicerade fall och invecklade relationer till sina kollegor. Speciellt nu när vi kör om första säsongen och Mr. Asshole bossar över Housan eftersom han investerar i sjukhuset. Jag ser fram emot att leva mig in med själ och hjärta.

Efter lite slöande så ska vi nog gå till AMS, se om de har något roligt att erbjuda. Inte för att jag letar jobb, för jag har ju redan min timanställning samt så ska jag plugga till hösten, men det kan vara kul att kika lite. Ja, fia letar ju jobb så det är ju egentligen därför vi går dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0