Bussar och datoren, bomber och granater

Idag hade jag velat ligga i min säng, med alldeles för många täcken på mig och ett album med Tintin i ena handen. Jag vill dela min dag med Kapten Haddock och hans finurliga svordomar, med Prof. Kalkyls vansinniga hörsel och Tintins äventyr. IStället så ska jag packa ihop nycklar, mobil och busskort, kränga på mig skorna och knata ner till bussen. Dock så är det 10 minuter kvar, så jag överväger att gosa ner mig under en filt.

Var nere på stan och kikade på datorer precis. Killen bakom disken var trevlig och upplyste mig om att jag hade studentrabatt hos dem. Jag hittade en liten maskin som jag gillade så han skulle kolla om det fanns några kvar, de skulle skickas från Västerås i sådana fall, grabben ska ringa mig när han fått veta. Hoppas att han inte ringer under dagen, för då kommer jag inte kunna svara. Han får ringa när jag har rast i sådana fall, haha. Nåväl, det blir en dyr månad, men därefter så kommer jag inte att behöva investera i något på länge.

Nu ska jag snart till jobbet. Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0