Bitterkärringen

Och så vill jag bara tillägga att jag HATAR alla er som går i gymnasiet och inte uppskattar det. Fy fan vad bra ni har det. Ni får ert studiebidrag utan krångel. Det är ingen som gottar åt sig era bidragspengar genom att hota med att ni inte får skaffa er skulder upp till öronen senare. Nä, fan vad bra ni har det!!

f.ö. så har ni en jäkligt grym rutin och massor av tid runt omkring. Eller ja, kanske inte alla, men ni har fanimej mer tid än vad man har när man pluggar vidare. Då är det extrajobb, extraextrajobb, plugg, gruppuppgifter, seminarier, föreläsningar och en jäkla massa pluggande. Och ni får ta mig fan INTE veta vilka sidor man ska plugga på inför tentan. Så var förbannat lycklig över att er mossiga gamla lärare säger åt er att ni ska läsa s 112-223 inför provet. Om ett par år så har ni en smällfet bok där ni själva ska lista ut vad som är relevant. Samt en skral ekonomi.

Ja, jag är jävligt bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0