Bad day

Idag har jag varit lite hängig, vet inte riktigt varför.. Men jag tog en drink nu på kvällskvisten och gosade ner mig i soffan, det känns en skvätt bättre nu. Ska snart gå och lägga mig, ska upp och jobba vid samma tid som igår, jag är inte alls sugen. Jag hatar tidiga mornar, det spelar ingen roll hur många gånger jag än utsätter mig för dem; jag vänjer mig aldrig.

Jag borde arbeta natt, så kan jag sussa bort hela dagarna, synd bara att jag är en sådan räddhare så att jag hade skallrat tänder av rädsla hela nätterna. Kanske inte 'är någon bra idé ändå, kanske jag ska försöka nana tidigare om kvällarna istället, då blir kanske morgonen lite enklare dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag träffade en jättesöt pojk. mne de är lite hemils om de=)Puss

2008-08-16 @ 15:23:38
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0