Arbetsmorgon

Nu är jag tillbaka i gamla gängor igen, uppe tidigt och framför datorn de sista minuterna. Jag drar mig från att stiga upp från min ombonade sittplats och dra av mig den varma filten. Det blir en cykeltur ner till stationen och sedan vänta på tåget. Uschanamej, det är verkligen inget roligt. Hur som haver så ska jag sedan arbeta tills klockan slår 17,45. Har jag lite tur så kan jag aknske övertala Johanna att ta min sista halvtimme så att jag kan ta mitt pick&pack och gå redan vid 17.15. Men man ska aldrig vara för säker på den saken.

Nej, nu blir det till att skärpa sig och ge sig av, fyananmej! Jag önskar mer än något annat att jag kunde krypa tillbaka ner i min säng och att Ola låg där i och lägger sina armar om mig.

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-08-14 @ 06:35:41
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0