Skvaller, lathet och nyheter

Okej, på Sussies begäran kommer här lite skvaller, info och funderingar om min teater.
Vår regissör heter Fred, han är från Växjö från början men bor just nu i Stock.. nej, vänta. Han håller på att flytta till Jönköping. Han kan vara lite förvirrad och ta lite för lätt på saker&ting ibland, men det verkar ändå som om pjäsen blir riktigt bra.

Ang. medlemmarna i teatern. Vi är tre tjejer, som alla har gått (eller går) es-teater. Vi tre kommer riktigt bra överrens och senast igår så var de sugna på att hitta på något i helgen. jag är ju inte sen. Nåväl, förutom Fred så är det ytterligare tre grabbar. Eller grabbar och grabbar, de är alla ett antal år äldre än oss. Trevliga som tusan är de dock, vi har träffats och förfestat ihop ett par gånger nu. Dels hemma i Dannelitos lägenhet och dels hemma hos Tobbe med flickvän. Flickvän var dock inte där just då. Vi kommer ruskigt bra överrens i hela gruppen, vilket är himlans trevligt. Än har inga skandaler dykt upp, vi håller oss ganska väl med varandra(och inte för väl heller)

okej, av någon anledning så hart texten flippat ut och vägrar vara i normal stil. Jag får väl helt enkelt finna mig i att jag förlorar mot tekniken. Anyway, om lite drygt en timme så ska jag börja min första föreläsning, trots det så sitter jag här och skriver. Egentligen så borde jag äta frukost, alternativt klä på mig lite. Dock så känns det som två tråkiga alternativ, så det är därför som jag ugglar kvar här.

Imorgon är det tenta i fysik. Pluggandet har väl gått lite halvbra, det är skitsvårt att ladda om direkt efter en annan tenta. Jag hoppas dock att det ska gå ganska okej, men för att det ska kunna göra det så måste jag plugga röfen av mig idag.

Nu blir det lite att äta!
Tjo

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kul med skvaller :)

2008-04-15 @ 09:10:23
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Moppa

Och här rycker datanörden in :). Om du editerar inlägget har du förmodligen möjlighet att välja "Kod" som editeringsläge. Leta efter en massa text och plocka bort hela
historien så ska det nog lösa sig :).

2008-04-19 @ 23:53:45
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0