Massa längtan och en orgie i duktighet

Åh, idag saknar jag Sussie. Ja, Fia och mina andra bo-långtbortingar också, men de har jag träffart eller pratat på msn med relativt nyligen. Jag skulle verkligen vilja sitta i solen och njuta av glass, jordgubbar, skitsnack och en Sussie. Tyvärr så dröjer det ytterligare några månader innan det kan bli av.

Anyway, igår var jag sjukligt duktig. För det första så klarade jag min fysiktenta, YEEAH. Så för att fira så skuttade jag hemåt och började sy. Hade målat ett korsettmönster dagen innan som jag ville testa. Så jag satte mig med ett halvtaskigt tyg och ett antal buntband, för att sy en prototyp. Om jag ska vara helt ärlig, så blev jag jävligt nöjd. Så nu ska jag köpa nyggt tyg och krinolinstål, sen jävlar börjar jag på den riktiga.

Efter att jag sytt så ställde jag mig i köket i en timme eller två. När jag sedan traskade ut därifrån så hade jag gjort både sallad med dressing, lasagne, canneloni och hallongrottor. Inte så jäkla illa va? Ni ser ju hur produktiv jag blir när jag inte är stressad, haha.

Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Frida

härligt, grattis gumman

2008-04-23 @ 23:49:51
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0