Kärlek och helg!

High five everyone!
Nu är det helg för lilla fröken! Jag är ledig onsdag kväll - lördag kl 11. Sedan blir det teater för hela slanten. Jag är sjukt lycklig just nu. Det var enormt längesedan som jag var ledig två dagar i sträck!! Nu ska jag njuta av sol, god mat, glass och sömnad. Inte nu som i precis denna sekunden, men nu som i den här ledigheten. Det ska bli så sablans trevligt.

Igår var det eldning med grillning, mys och skratt. Självfallet så blev det lite stampa med leroy också. Checka in det på youtube om ni missat denna fantastiska dansstil. Om ni ska ut, men känner er osäkra på vilka moves som går hem på dansgolvet så har leroy svaret!

Igår fick jag världens sötaste sms från min soldat. Huxflux så blev jag nykärare än någonsin tidigare. Han är en oerhört charmig typ.

Ajöken

Kommentarer
Postat av: Frida

jag är verken sussie eller fia, men jag är frida och vill gärnadansa med dig på lördag, eller kanske bjuda på lite lax och vin

2008-04-23 @ 23:51:10
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0