Ja, Suss. Jag är din!

Svar till Sussie:
Yes, du får chans på mig, alla dagar (utom tisdagar, för då kan jag vara lite grinig).

Så, över till en snabb uppdatering:
1. Tentan gick röf.
2. Helgen har varit fin.
3. teatern börjar bli finemang & det är INTE pga vår regissör
4. Snart är det skola
5. På onsdag är det ny tenta och jag har inte hunnit ladda om

Så, summan av kardemumman är alltså: Tentan gick riktigt dåligt, så för att trösta mig så partajande jag med teaterfolket i lördags. Ola och jag har inte hunnit träffas, men efter onsdag nångång så kommer han nog hit. Det kan jag behöva. Någon måste ju trösta mig när jag har slarvat med pluggandet.

Ajöken

Kommentarer
Postat av: Sussie

Sjunger: "Hon sa ja, hon sa ja, hon sa ja!"

Vem har ni som regissör, förresten? Och vad har du för skvaller om du-vet-vem?

2008-04-15 @ 03:56:30
Postat av: Moppa

Meh, varför just på tisdagar :P. Elddag då ju!!!
Puss och kram vännen!

2008-04-19 @ 23:49:59
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0